2 maj 2011

Saknaden jag inte fattat förens nu ..
Du va så snäll & underbar och jag va ett svin tbx, jag fattar inte vad jag själv höll på med, jag gillade dej men fick nästan aldrig chansen att bevisa vad du egentligen betydde för mej, i slutet blev känslorna minde o mindre av någon anledning.. men nu har jag tänkt i efterhand och jag betädde mej som ett kräk. Du förkänade mycket bättre! och då kändes det som om det inte var rätt person för mej, men man vet inte vad man misst förän man förlorat det, ska jag vara ärlig, jag ångrar att jag ''dissa'' dej, Men nu tänker man att shit snart ett år sedan det va vi du och jag dag ut o in! jag saknar den killen som låg bredvid mej och berätta hur mycket jag betydde för honom, den killen som pussa mej och visa sin kärlek till mej, han som va så snäll och söt till mej, men jag va skit tbx, det finns mke saker i livet man ångrar och jag ångrar att jag förlorade dig, kom tillbaka min ängel jag saknar dej och alla minnen, så mycket kul, så mycket du egentligen gjorde för mig, jag skulle lydet min väns order, men jag gjorde som jag ville jag sket i vad han sa, alla gör vi misstag och mitt va att förlora dej! Trodde aldrig jag skulle må såhär .. och efter nästan ett år ? vad händer `? kom tbx! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig lycklig o släng in en kommentar :D