5 maj 2011

Känner mej dum som inte bloggat på ganska länge .. därför kommer jag med en bildbomb som ett förlåt (a) Både gamla och nya bilder (:  hihi (: Även om att jag vet att det bara e typ 20 om dagen som läser bloggen men what ever ? o: och jag erkänner själv att jag verkligen suger på bloggandet :p
Dagen har varit skolan och det vanliga efter skolan blev det stan me flickorna, sedan stack man vidare mot st olof blev klippt idag inte jätte stor skillnad men behövdes verkligen! kommer kanske bilder på håret i morgon! Nu sitter man här och skriver me the awesome friends ! :') Vet ni vad, VET NI VAD ?! jag åker till mallorca om 11 dagar !! :D wwiiiieee :) snacka om taggadd !!!  puss på er och ni får ha det bra så hörs vi (:


Så såg jag ut en gång i tiden ! §






Minnen ! §








// jessicanordahl §

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig lycklig o släng in en kommentar :D