10 april 2011

Visst e vädret underbart!

Ohhneehmeeengudd!
Vaknade av solen i ögonen, rullar upp rullgardinen och lika snabbt rullar ner den.. Solen bländade mej i ögonen.. vakert väder tänker nästan på att bada i havet men det e nog fortfarande iskallt :P Någon som vill hitta på något, dra till stan eller något ? (: hör bara av er till mobilen :D


Fredag : ystadträffen men världens underbaraste josefin henriksson, blev kauz i slutet men det ordna sej tillslut.. älskar dej hjärtat mitt, utan dej hade jag inet klarat mej kan jag LOVA!
Lördag : Ystad med mamma,pappa,filip & mysak skulle ffixa pass eftersom vi ska till mallorca den 17 maj, fett nice längtar ! Blev lite shopping också (y)
Linne: H&M 99 :-
Tröja : H&M 69 :-
Armband : Lindex 50 :-
Sen blev det inte mke mer (:
Senare gav jag mej av mot sankt olof till filip (y)











// jessicanordahl §

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig lycklig o släng in en kommentar :D