3 april 2011

Jag har tänkt mycket när det gäller kärlek den sista tiden,
att folk skär sej pga en kille, okej jag förstår att dem inte mår bra men måste man skära sej för det ? menar hallåååå välkommen till värkligheten, ni kan lika bra ställa er på torget och skrika UPPMÄRKSAMHET för folk kommer snacka lika mycket om det som när ni skär er, men skillnaden e den att när du skär dej går ryktet att du bara vill synas & höras för ingen tycker synd om er ändå, och ställer ni e rpå torget och skriker tycker bara alla att du e knäpp o rolig för du vågar, du e svag om du skär dej inte stark! kämpa ist och försök gå vidare, så har jag lärt mig iallafall... Snälla ni lyd mitt råd istället för att skada er själva o söka efter uppmärksamhem folk gillar er för den ni är inte för det ni gör, att ni inte kan förstå det... Tänk inte bara 1 gång utan 2 och försök förstå, kämpa för killen eller bara gå vidare, gör er inte illa pga en som sårat er han e inte värd det, och det blir inte bättre av smärta på er själva, tänk till!
Man e häldre hatad för den man är än älskad för den man spelar att vara!
Va den du är menad att bli inte den folket peppar dej att vara!
/ jessicanordahl §

1 kommentar:

  1. Det är klart att man är svag om man har ett självskadebeteende. Det är ju för att man är svag av något slag som man gör det. Helt seriöst Jessica, hur många känner du som du vet med säkerhet skär sig bara för uppmärksamhetens skull? Hahaha, blogga inte om människor med självskadebeteende kärleken. :S

    MASSA MASSA KRAM //Alice_korvimittanus@hotmail.com :D

    SvaraRadera

Gör mig lycklig o släng in en kommentar :D