23 april 2011

Glad påsk !

Heey alla söta. E det bara jag, eller har lovet gått extremt fort ? kunde det inte varit en vecka till eller 2 ? meen snart e det ju sommarlov också ! :D Fler än jag som längtar ? Bästa sommaren ever ? har jag sagt i många år nu men allt e ju bra med sommaren inte sant ? (:
Igår blev det en tur till tomelilla o träffa felix och kompani, asis e såå cool så det inte e sant seriöst ! :) En trevlig dag med massa trevligt folk, tack för en härlig dag (: <3

Idag e det påsk jue ? Någon som fått sitt påsk ägg ännu ? för det har inte jag /: har nog inte varit snäll :(
Glad påsk och ha en underbar dag Kram Jessica Nordahl ! §

Har tyvärr inga bilder från lovet.. hade ifrån igår, men såg precis att asis hade raderat dem .. tönt :)
Men här får ni en liten bild på mej Eftersom det va ett tag sedan bilderna va här (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig lycklig o släng in en kommentar :D