11 april 2011

Du var så mycket för oss alla!

Du var alltid glad fast du mådde som sämst, det var du som gjorde alla att må bra, du va älskad av alla och du älskade alla! Jag vill att du skall veta hur sjukt mycket du betyder för oss alla, och du ska veta att du e saknad, för mer än 1 år sedan du oss lämna kvar, och du ner i graven ner grävdes.. tåren efter tåren på allas kinder, innan du lämnade oss så sa du några få ord till mig jag aldrig glömmer.
- Jessica du e ett gudabarn och du är guld värd jag älskar dig och även om jag försvinner så finns jag där!
Jag minns det som igår.
Du tänkte nästan aldrig på dej själv bara alla andra mår bra .. så tänkte du, och vi tänker på dig och alla lider av smärta tillsammans! du ska veta att vi dej saknar! 
Gammel morfar du var en ängel och dej vi älskar föralltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Gör mig lycklig o släng in en kommentar :D